Kimi Sevsem...?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan MatmazeL
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

MatmazeL

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
29 Ağu 2008
Mesajlar
1,289
Tepkime puanı
9
Puan
0
Kimi Sevsem onun uzakta bir sevdiği vardı.
Unutamadığı ilk aşkı yada onu terk edip giden sevgilisi,
Kimi derinden sevsem
O bir başkasını hatırlardı.
Öylesine çok sevdimki onları,
Başkalarına duydukları sevgiyi anlatmalarını,
Sessizce,içim acıyarak dinledim,
Beni yitirmekten hiç korkmadılar:
Çünkü onlara göre fazla iyiydim:
Bu yüzden ilk anda vazgeçe bilirdi benden...!​

AlıntıdıR...​
 
Teşekkürler ipek şiirle pek aram yok o yüzden anlatılmak isteneni anlayamadım :D Yani vazgeçilmez birimi şimdi bu???
 
Yok çok önmsiz biri tam aksine:D
Önemsiz derken sevdiği insanların gosunde aşk değeri hiç olmamış..
Öle bişi:)
 
"Bu yüzden ilk anda vazgeçe bilirdi benden...!"

Bu satırdan başka anlamlar çıkardım ben.Birlikte olduğu kişilerin eski anılarını dinlediği için,birlikte olduğu kişiye bir sevgiliden ziyade arkadaş hissi aktardığını düşündüğünden,birlikte olduğu kişinin ilk anda kendisi anlamayıp yanlış bi karar verebileceğini ama bunu sadece ilk anda olabileceğini daha sonra ise kendisinin hem iyi biri olup hemde duygularını birlikte olduğu kişiye hissettireceği için kendisinden bidaha ayrılamayacğı anlamını çıkardım ben.Saçmalamışta olabilirim:)
 
Güzel şiirmiş..
Teşekkürler...
 
"Bu yüzden ilk anda vazgeçe bilirdi benden...!"

Bu satırdan başka anlamlar çıkardım ben.Birlikte olduğu kişilerin eski anılarını dinlediği için,birlikte olduğu kişiye bir sevgiliden ziyade arkadaş hissi aktardığını düşündüğünden,birlikte olduğu kişinin ilk anda kendisi anlamayıp yanlış bi karar verebileceğini ama bunu sadece ilk anda olabileceğini daha sonra ise kendisinin hem iyi biri olup hemde duygularını birlikte olduğu kişiye hissettireceği için kendisinden bidaha ayrılamayacğı anlamını çıkardım ben.Saçmalamışta olabilirim:)

Yok ne saçmalaması sen öle dıosan öledır:D
Reca ederim asterıx ve garbino :)
 
Geri
Üst