tolga13579
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 11 Tem 2010
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 36
- Şehir
- Adana
Merhaba
Bu sene ikinci dönem kayıt yenilemeyi unuttum.Askerlik durumumla ilgili bir sorun olur mu acaba ? Eylülde tekrar harcı yatırıp aöf e devam edebilirmiyim ?
Bu sene ikinci dönem kayıt yenilemeyi unuttum.Askerlik durumumla ilgili bir sorun olur mu acaba ? Eylülde tekrar harcı yatırıp aöf e devam edebilirmiyim ?