Kayıt yenilemeyi unuttum

tolga13579

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
11 Tem 2010
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
36
Şehir
Adana
Merhaba
Bu sene ikinci dönem kayıt yenilemeyi unuttum.Askerlik durumumla ilgili bir sorun olur mu acaba ? Eylülde tekrar harcı yatırıp aöf e devam edebilirmiyim ?
 
Evet Eylülden sonra güz dönemine kayır yeniletip tekrar devam edebilirsiniz. Askerlik te yıllık olarak tecil olduğu için sorun çıkacağını sanmam.
 
Geri
Üst