Kayıt sildirme ve yeni kayıtta tecil

aytaç kaplan

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
17
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
39
Bölüm
Halkla İlişkiler
Şehir
Antalya
Arkadaslar kamu yönetimi ikinci sınıftayim gecen sene kaldım ve bu sene de muhtemelen kalıcam.bu arada ygs sınavına girip halka iliskiler bölümünü kazandım.ben şimdi kaydımı sildirip halkla iliskilere kaydımı yaptıracağım.askerlik tecilim nasıl olacak 1987 dogumluyum.acikogretim bürosunu aradım fakat yeni yasa ile ilgili herhangi bir yazı gelmediğini ilettiler.ne yapmam gerekiyor?acil yardım lütfen :(
 
Arkadaslar bana yardım edecek kimse yokmu????
 
yeni çıkan yaasaya göre sildirmeniz gerekmiyor. 29 yaşına kadar okuyabilirsiniz, tecil bozulmaz.
 
Cevabın için teşekkür ederim fakat kaydımı sildirmem gerek çünkü çok zor bir bölüm.halkla iliskilere kayıt yaptıracağım.tecilde sıkıntı olurmu çünkü kamu yönetimi 4 halkla iliskiler 2 yıllık cevabın için şimdiden teşekkürler :)
 
Cevabın için teşekkür ederim fakat kaydımı sildirmem gerek çünkü çok zor bir bölüm.halkla iliskilere kayıt yaptıracağım.tecilde sıkıntı olurmu çünkü kamu yönetimi 4 halkla iliskiler 2 yıllık cevabın için şimdiden teşekkürler :)

Evet kaydınızı sildiripHalkla İlişkilere geçin, 2. yılın sonunda mezun olduğunuzda direk açıköğretim istediğiniz bölümün 3.sınıfına direk kayıt olma hakkını var. Böylelikle 4.yılın sonunda hem önlisans hemde lisans diplomanız olur ve askerliği kısa dönem yapabilirsiniz.
 
Admin cevabın için teşekkür ederim :) peki tecilde bir sıkıntı olurmu?1987 dogumluyum ve ayrıca tecil işlemini Aöf kendisimi yapıyor yada benmi yapacagım.
 
Admin cevabın için teşekkür ederim :) peki tecilde bir sıkıntı olurmu?1987 dogumluyum ve ayrıca tecil işlemini Aöf kendisimi yapıyor yada benmi yapacagım.

Tecilde bir sıkkıntı olacağını sanmıyorum. Kayyıt olduktan sonra ister siz öğrenci belgenizi götürürsünüz. İsterseniz okul tecilinizi yapar.
 
Geri
Üst