Kadınları mutlu etme yolları.

güldeste

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
29 Ağu 2008
Mesajlar
426
Tepkime puanı
5
Puan
0
Yaş
37
Şehir
Ordu
mutluluğun sırları
>
> KADINLARI MUTLU ETME SIRLARI
>
> 01. Saçlarını okşa,
> 02. Yücelt,
> 03. Şımart,
> 04. Gözlerinin içine bak,
> 05. Geleceğe ait planlar yap,
> 06. Dil dök,
> 07. Yalvar,
> 08. Destek ol,
> 09. Yemeğe götür,
> 10. Alışverişe götür,
> 11. Tekneye bindir,
> 12. Güldür,
> 13. Zeka oyunları yap,
> 14. Müzik dinlet,
> 15. Teşvik et,
> 16. Teskin et,
> 17. Affet,
> 18. Hayran kal,
> 19. Banyosunu hazırla,
> 20. Güven ver,
> 21. Kapıyı tut,
> 22. Asansörde kat düğmesine bas,
> 23. Arabasının kapısını aç,
> 24. Isıt,
> 25. Sarıl,
> 26. Öp,
> 27. Ona hasta ol,
> 28. Kulağına fısılda,
> 29. Ayaklarına mas aj yap,
> 30. Konsere götür,
> 31. Onu her yerde ve her zaman bekle,
> 32. Tanrıçan yap,
> 33. Onunla birlikte rejim yap,
> 34. Onunla birlikte spor yap,
> 35. O uyumadan uyuma,
> 36. O uyanmadan uyanma,
> .
>
> .
>
> .
>
> 1000. Ne istediğini önceden anla,
> 1001. Günde yedi kez özür dile,
> 1002. Sürekli onu dinle,
> 1003. Yorganı çekince ses etme,
> 1004. Yorganı titretme,
> .
>
> .
>
> .
>
> 6789. Spor araba al,
> 6790. Saat al,
> 6791. Yüzük al,
> 6792. Küpe al,
> 6793. Traş ol,
> 6794. Saç seklini değiştir,
> 6795. Kareli gömlek giy,
> 6796. Yemin et,
> 6797. Dayan,
> 6798. Katlan.
> .
>
> .
>
> .
>
>
>
> BAYANLARA...
>
> ERKEKLERİ MUTLU ETME SIRLARI
>
> 01. Karnını doyur.



> ;
> 02. Televizyonun kumandasını ver.
>
> 03. Önünden çekil...

(SİZCE BU KANILAR DOĞRU MU YA DA KATILIYOMUSUNUZ ARKADAŞLAR)
 
he çok doğru güldeste :D
şimdi bu iltifatmıydı hakaretmi onu çıkaramadım ben ya
 
işte kadın ve erkek arasında fark bu işte..:p
çok güldüm yaf valla çok hoştu..paylaşım için teşekkürler..:D:D
 
Valla çok doğru ..çok güldüm,erkeklerin istediklerine özellikle de...hehe....:p:p:p:pteşekkürler kız güldeste tam 12 'den vurdun...:D:cool:
 
çok güzeldi emeğine sağlık
 
güldestecim erkeklerinde artık gözü açılmış öyle şeylerle mutlu olmuyorlar onlarda mutlu olma listesini kabartmışlar.:D
 
evet ya artık napsan mutlu olmuyor onlar halbuki bir kadın bir adet çiçeğe bile çok mutlu oluyorlar:):):):)...
 
evet ya artık napsan mutlu olmuyor onlar halbuki bir kadın bir adet çiçeğe bile çok mutlu oluyorlar:):):):)...

kadınları mutlu etmek hem daha kolay hemde ucuza maloluyor..
erkek kadına seni seviyorum dedimi kalenin yarısını fethetmiş gibi olur
diger yarı içinse bir çiçek dediğin gibi biraz daha ilgi.....:D
 
bu baslıkda yazan sey imkansızdır kadınları mutlu etmek cok ama cok zor bi okadarda karısıkdır :D:D:D
 
kadınları mutlu etmek için gerçektende fazla masrafa gerek yok.adam içindeki tüm sevgiyi versin bide hoş tutsun yeter...erkekse herşey anında olsun ister erkek leb demeden kadın leblebiyi anlamalı.erkekler bazen çok sıkıcı oluyorlar..işlerine gelirsede harika biri olup çıkıyorlar.erkekleri anlamak daha zor ve karışık..
 
aynı şey kadınlarda bazen çok sıkıcı olabiliyor ve ufacık bi olayı çok büyük bi problem haline getirebiliyor...
 
Geri
Üst