"Kaçsam da ihanetin yağıyor üzerime"

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan vanilya
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

vanilya

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
31 Ocak 2008
Mesajlar
388
Tepkime puanı
1
Puan
18
Yaş
41
Şehir
Amasya
eluuflendumderinlerimekqv1.jpg
Kaçsamda Üzerime Yağıyor İhanetin
Yitip gittin benden ..
Yüreğim habersizdi bu gidişten ..
Gittin mi?
Bittim mi?
Bittin mi? Yoksa sende ..

Bir yalnız tebbessüm kaldı yüzümde ..
Hepsi bu ..
Bir de ihanet saklı kutular ellerimde ..
Önceleri içinde aşk sözcükleri sakladığım,
İçlerine bir bir ayrılık yağmurlarının biriktiğini
Gözlerimi yıldızlara sunduğumda gördüm;
Parlayan ışıkların karanlıklara gömülüşünü tek tek ..
Yalan mıydın?
Yalan mıydım?

Ben hiç ayrılıklara yürüyüşlere çıkmadım sevgilim !
Kimse incitmek için derinlerime koşmadı hevesle ..
Heceler bitti konuşamıyorum .
Son muydun?
Son muydum?

Ayrılıklarında adını aşk koy yüreğim;
Kaçsamda üzerime yağıyor ihanetin ..
Gittin mi?
Bittim mi?
Bittik mi biz şimdi ?..


aLıNTı...

 
tşkler paylasım ıcın
 
çok hoş bi yazı teşekkürler ...
 
o tşk benden.. :)
 
çok güzel gerçekten!
paylaşım için teşekkürler!
 
paylaşım için teşekkürler! :)
 
Paylaşım için teşekkürler...
 
Geri
Üst