E _elmayra_ 5 Kas 2010 #3 Anıtkabir'de mezarının dışarıda olmasına üzüldüğüm kişi Neyseki aldılar adam akıllı bir yere
A AsenA_38 Kayıtlı Öğrenci Katılım 25 May 2010 Mesajlar 542 Tepkime puanı 3 Puan 0 Yaş 39 Şehir Adana 5 Kas 2010 #4 osmanlı albayı
A ayberk228 Kayıtlı Öğrenci Katılım 3 Nis 2010 Mesajlar 505 Tepkime puanı 2 Puan 0 Yaş 36 Bölüm Halkla İlişkiler Şehir Eskişehir 20 Kas 2010 #5 İyi bir diplomat