İlk Tescil Otamatikmi?

systemprg

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
35
Şehir
Adana
Merhaba Arkadaşlar 1990 Doğumluyum askerlikten muaftım bu yıl tescil gerekiyormuş muhtarlıklara kağıtlar gelmiş ama ismimi göremedim çok şaşırdım
arkadaşlarıma sordum ben uğraşmıyorum sistem otamatik yapıyor falan gibisinden şeyler söylediler gerçekten öylemi?
bu arada bütünlemeye kaldım 4 dersten davranış bilimleri hukuk , işletme ve matematikten matematik hariç hepsini veririm
 
Geri
Üst