İlk soru fobisi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan cembey77
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

cembey77

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
41
Şehir
Adana
Arkadaşlar selam benim sınavlarda her zaman ilk soru fobim oluyor.İlk soru zorsa diğer sorulara tam önem veremiyorum ,Umarım ilk soruları kolay sorarlarda ona göre yol alırız...Bunu yaşayan varmı veya atlatan?
 
İlk sorunun aklınızı kurcalaması sınav anındaki heyecan ve stresten ibarettir. O soruyu atlayıp tekrar döndüğünüzde aslında ne kadar kolay cevaplayacak olduğunuzu göreceksiniz ;) (Test edildi,onaylandı :D :p ;) )
 
yok öyle bi fobim bence send ekorkma çünkü kitapcıklar farklı benm kolay sorum 1.soruda seninde zor olan sorun 1.soruda olabilir ama bu hepsi zor anlamına geliyo demek degldir inş etkilenmessin bu durumdan..
 
Bende umursamamaya çalışıcam :) Umarım herkes için mükemmel bir sınav olur.ilginize teşekkürler...
 
İlk soru fobisi bende bir zamanlar vardı. Şuan yok, ama belli olmaz hayat bu,sınav bu.
 
Geri
Üst