İktisat + ? ((Sizce Ne Olmalı?))

sad_ist_girl

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
merhaba ben şuan iktisat okumaktayım bu sene açıköğretimede başlamayı planlıyorum fakat bölüm seçemiyorum...önerilerinizi bekliyorum=)
şimdiden tesekkürler=)
 
eğer imkanın varsa çeko ( çalışma ekonomisi ) veya uluslar arası ilşkiler diyorum bu bölümler daha az mezun verdiği için ve mesleğinle de bağlantılı olduğu için kanaatimce çok iyi olur..:)
 
iktisat oku diyorum bende.. burdan mezun pek kolay değil ...bende iktisat 2.sınıf oldum avantajlı bölüm... iktisat kapsamlı birşey mezun olduğunda birçok alternatifin olcaktır....
 
bence bölümleri çıkart önüne koy derslerine bi göz ata bi de bölümlerin getirdiği avantajlara ama kendi fikrin olsun çalışma ekonomisi de benim tavsiyem
 
Geri
Üst