sad_ist_girl
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 30 Tem 2010
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Şehir
- Adana
merhaba ben şuan iktisat okumaktayım bu sene açıköğretimede başlamayı planlıyorum fakat bölüm seçemiyorum...önerilerinizi bekliyorum=)
şimdiden tesekkürler=)
şimdiden tesekkürler=)