Hiç sönmeyecek ışığımız

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ebrar61
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ebrar61

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
40
Şehir
Adana
Beş Yüz Yetmiş Bir yılında bir Güneş doğdu
O güneş insanlığa Nur gibi doğdu
Ağlayan çocuklar Onunla güldü
Karanlığı aydınlatan Ay gibi doğdu


O Ay O Güneş O Yıldız AHMED
Yeryüzünde ise MUHAMMED
Emin ve Güvenilir olan Rahmet
Geldik kapına Ya Merhamet


Peygamberlik geldi kırk yaşında
Belliydi elbet daha doğduğunda
Ümmetini diledi O kundağında
Nurların en güzelidir MUHAMMED


Yüreğimizden kopan sözlerle anlattık seni
Sayfalar yetmez ki anlatmaya güzelliğini
Sensizlik içimizde bir kor gibi
Gel Ya MUHAMMED özledik seni

ASLINDA SEN HİÇ ÖLMEDİN Kİ

ALLAHUMME SALLİ ALA SEYYİDİNA VE ALA ALİ SEYYİDİNA VE NEBİYYİNA MUHAMMED
 
Emeğine sağlık.......
aslında sen hiç ölmedin ki....
 
emeğine sağlık, teşekkürler ebrar.
 
yüreğine sağlık teşekkürler
 
emeğine sağlık
 
kalbimizde...canımızda...
salat ve selam olsun efendimize..
 
sizlerde sağolun arkadaşlar Allah razı olsun cümle ümmeti Muhammetten
 
Geri
Üst