haydi.bütün sağlık kurumları işletmecileri buraya

bu sene benim son 1 dersten kalmadıysam tabi önü açık bir meslek hayırlısı bakalım artık işe başlamak ve işim olmasını istiyorum:o
 
merhaba arkadaşlar yeni sezon başlıyor. bir maraton daha herkese hayırlı olması dileğiyle.
 
selam arkadaşlar...
 
bütünleme sonuçları açıklanmadı daha.açıklansaydı 2. sınıf mı yoksa hala 1 öğrenecektim.2 olursa bu seneki manatonun rahat ve iyi geçeceğine inanıyorum. açıkça söylemek gerekirse 1 zordu özelliklede mat ve muhasebe.bu seneki çalışmalarınızda herkese başarılar dilerim arkadaşlar ....
 
bütünleme sonuçları açıklanmadı daha.açıklansaydı 2. sınıf mı yoksa hala 1 öğrenecektim.2 olursa bu seneki manatonun rahat ve iyi geçeceğine inanıyorum. açıkça söylemek gerekirse 1 zordu özelliklede mat ve muhasebe.bu seneki çalışmalarınızda herkese başarılar dilerim arkadaşlar ....

merhaba katılıyorum bende 1.sınıftayım 2 dersen sorumlu geçicem sanırım matematik ve muhasebe benide yordu epey ama vericem inş.hepinize baarılar diliyorum..
 
Arkadaşlar ben sağlıık personeliyim 2yıllık sağlık kurumları işl. Bitirdim şimdi 3. Sınıftan başlamak istiyorum derslerine veya ders notlarına nasıl ulaşırım
 
mrb gazap, öncelikle hoşgeldin aramıza..
seninle aynı durumdayız.bende bu yıl bitirdim bu bölümü. şimdi 3 ten devam etmeyi düşünüyorum bakalım.önümüzdeki haftada bi hasyaneye iş başvurusu için konuşmaya gideceğim.sağlık personeliyim dediğine göre çalışıyor olmalısın hastanede..peki ne olarak görev alıosun_?
 
Teşekkür ederim
merhaba röntgen tkns. Bizde hemşire arkadaşlar bu bölümü okuyorlar yanlız ben derslerini bulamadım onu merak ediyorum onlarada sormadım acıkcası ben gecen sene mezun oldum
 
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
bu linkten bakabilirsin derslerine.
hmm anladım peki kadrolumu yoksa sözleşmeli (şirket) olarak mı çalışıyorsunuz_? birde anlayamadığım, hemşireler neden bu bölümü okuyorlar:S
 
Merhaba, Bende sağlık kurumları işletmeciliği okuyorum..2.sınıfım..Geleceği parlak bir bölüm olarak görüyorum..Hayırlısı bakalım..
 
Herkese selam arkadaşlar bu bölümmü daha iyi laboran veteriner sağlığımı daha iyi iş bakımdan yardımcı olursanız sevinirim
 
Geri
Üst