kimse yokmu arkadaşlarverelim çoşkuyu
bütünleme sonuçları açıklanmadı daha.açıklansaydı 2. sınıf mı yoksa hala 1 öğrenecektim.2 olursa bu seneki manatonun rahat ve iyi geçeceğine inanıyorum. açıkça söylemek gerekirse 1 zordu özelliklede mat ve muhasebe.bu seneki çalışmalarınızda herkese başarılar dilerim arkadaşlar ....