Hayallerimi aldı benden fail-i belli bir ihanet

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Suskunluğumda bıraktım herşeyi ben
Söyleyemediğim haykıramadığım ,ne varsa onda bıraktım
Kaldırım taşlarında bıraktım gözyaşlarımı ben
Gün ışığında başlayan hatıraları , gecenin karanlığında ,
Sokak lambalarının ardında bıraktım

Sessizliğimde bıraktım aşkımı ben
Haklı olduğum halde konuşamadığım ne varsa onda bıraktım
Senin yüzsüzlüğünde bıraktım , cevap hakkımı ben
İhanetine maruz kalan aşkımı umutları ,kısacası yıktığın ne varsa onda bıraktım

Karanlık sokaklarda bıraktım aydınlık umutlarımı ben
Hayallerimi aldı benden fail-i belli bir ihanet
Cami avlusunda bıraktım aşkıma dair dualarımı ben
Hayallerimi çaldı benden gerçekleşen bir kehanet
[MuHaMmEd]
01/04/2011

00:07
 
Süper bir şiir olmuş yüreğine sağlık.. Başlık zaten mükemmel ilgi çekici.. çok beğendim güzel yazmışsın muhammed.....
 
Geri
Üst