Sosyolog_60
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 2 Eki 2009
- Mesajlar
- 369
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 0
- Bölüm
- MEZUN
- Şehir
- Tokat
Suskunluğumda bıraktım herşeyi ben
Söyleyemediğim haykıramadığım ,ne varsa onda bıraktım
Kaldırım taşlarında bıraktım gözyaşlarımı ben
Gün ışığında başlayan hatıraları , gecenin karanlığında ,
Sokak lambalarının ardında bıraktım
Sessizliğimde bıraktım aşkımı ben
Haklı olduğum halde konuşamadığım ne varsa onda bıraktım
Senin yüzsüzlüğünde bıraktım , cevap hakkımı ben
İhanetine maruz kalan aşkımı umutları ,kısacası yıktığın ne varsa onda bıraktım
Karanlık sokaklarda bıraktım aydınlık umutlarımı ben
Hayallerimi aldı benden fail-i belli bir ihanet
Cami avlusunda bıraktım aşkıma dair dualarımı ben
Hayallerimi çaldı benden gerçekleşen bir kehanet
[MuHaMmEd]
01/04/2011
00:07
Söyleyemediğim haykıramadığım ,ne varsa onda bıraktım
Kaldırım taşlarında bıraktım gözyaşlarımı ben
Gün ışığında başlayan hatıraları , gecenin karanlığında ,
Sokak lambalarının ardında bıraktım
Sessizliğimde bıraktım aşkımı ben
Haklı olduğum halde konuşamadığım ne varsa onda bıraktım
Senin yüzsüzlüğünde bıraktım , cevap hakkımı ben
İhanetine maruz kalan aşkımı umutları ,kısacası yıktığın ne varsa onda bıraktım
Karanlık sokaklarda bıraktım aydınlık umutlarımı ben
Hayallerimi aldı benden fail-i belli bir ihanet
Cami avlusunda bıraktım aşkıma dair dualarımı ben
Hayallerimi çaldı benden gerçekleşen bir kehanet
[MuHaMmEd]
01/04/2011
00:07