Hangi ilde Kısa Dönem İçin Başvurulmalı

egemen_selim

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
17
Tepkime puanı
0
Puan
0
mrb ilk öncelikle ben 331.kısa dönem için başvuracagım bu sene haziranda mezun oldum aralıktada gitmeyi düşünüyorum benim bi sorum olacak ben mardin dogumluyum ama memur oldugum için görev yerim diyarbakır kısa dönem askerlik için nereye basvurmam gerekiyor belirtilen tarihlerde yanlıs degilsem ilçeleride celp döneminde gördüm acaba ilçedekilere mi başvuracagız ilçe verilmesi ne anlama geliyor bu konuda bilgim yok şimdiden herkese teşekkürler
 
Arkadaşım mardin doğumluysan mardinde ikamet ediyorsan mardinde vermen lazım.Resmiyette senin kütüğün diyarbakır değil mardin.
 
Geri
Üst