Hadi Başla Artık..

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan isokor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

isokor

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
2,047
Tepkime puanı
6
Puan
0
Yaş
37
Bölüm
MEZUN
Şehir
Konya
Kim bilir kaçıncı aldanışın eşiğindeyim ?
Kim bilir kaçıncı kez yok saymaya çalıştığım,
Dünlerimin altında ezildim?


Bu katmer katmer biriken acılarım
Hangi günahımın bedeli acaba ?
Ne yana baksam hüzün,
Ne yana baksam karanlığa gömülmüş bir gökkuşağı...
Bir lahza gücüm olsaydı keşke
Keşke,
Mazimin elem dolu karelerini silebilseydim
Ama serzenişlerim boşluğa yolculukta,farkındayım
Farkındayım,yaşanan ve yaşanmasıyla bir olan hatıraların
Beni terk etmeyeceğinin...


İşte bu yüzden,
Bu yüzden yarınlarıma kol kanat geremiyorum!
Bu yüzden bana gülümseyen bakışların gerçekliğini göremiyorum!


Her şey sahteliğe yüz sürmüş gibi...
Tek hakikat geçmişim sanki...
Yalan bir hayatın yalan oyunlarında boğulurken,
Doğru bildiklerimin altında eziliyorum.
Kurşuni bir renge dönüyor ömrüm...
Korkuyorum siyahın bana yakışır hale gelmesinden
Oysa bir zamanlar,
Yedi ayrı renkte,yedi ayrı duygu vardı gönlümde,günlüğümde
Şimdi...
Boş verebilmek mümkün olsaydı maziyi,
Adım adım yaklaşabilirdim mutluluğun geçtiği sokaklara
Geçtiğim bütün kaldırımlar,dünlerime selam eder oldu
Artık takatim kalmadı,dirhem dirhem tükeniyorum sanki
Mıhlanıp kalsam diyorum olduğum yere,
Dilim lal,
Gözlerim kör,
Kulaklarım sağır olsa...
Görmesem,konuşmasam,duymasam diyorum...
Belki o vakit kurtulurum geçmişimin gölgesinden
Belki o vakit kurtulurum adını "mazi" koyduğum bestemin
Yüreğimi ezen melodilerinden...


Bilirim,aslında her şey faydasız!
Bilirim,uçmaya muhtaç ömrüm kolsuz,kanatsız!
Tek çaren var yüreğim ...
Hadi başla yamalamaya ömrünün yırtık sayfalarını
Belki o vakit hafifletirsin geçmişin sancılarını
Belki o vakit kucaklayabilirsin,seni bekleyen yarınlarını...
Hadi başla artık yüreğim başla!..
 
güzel şiir teşekkürler isokor:)
 
yine çok güzel bi şiir bulmuşsn:)
teşekkürler isokor
 
:)rica ederim seher, rica ederim buket..
 
buket mii:D yine ismimi unuttun:( ağlıyorum ama üüüü:(
üff püff betül'dü demi:D:(niye böyle oluyo bana ya betül sensen buket kim¿sürekli takılıyo dilime:D
kusuruma bakya ya inş. bide olmucak:)
 
üff püff betül'dü demi:D:(niye böyle oluyo bana ya betül sensen buket kim¿sürekli takılıyo dilime:D
kusuruma bakya ya inş. bide olmucak:)
:D yok ya şaka yapmıştım zaten çokda önemli değil boşver takma istediğini diyebilirsin:)
 
tamam burçin teşekkür ettim:p;)
 
Hani bir yerlerde birinin varlığını hissedersin ve bir gün mutlaka gelip seni bulacağını bilirsin ya…Hani bu yüzden hayatına giren herkesi geçici olarak görüp sadece ona odaklanır ve sadece onu beklersin ya…Hani onun geleceğine dair umudunu bir tek gün bile kaybetmeden, her güne ‘Belki de bugün gelecek’ diye başlarsın ya…İşte öyle bir şeydin benim için…


ben en çok bunu begendim:)
 
oda güzel:)
 
Geri
Üst