"gEÇ dEĞiL mi SevgiLi??"

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan vanilya
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

vanilya

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
31 Ocak 2008
Mesajlar
388
Tepkime puanı
1
Puan
18
Yaş
41
Şehir
Amasya
Gidene;
Tüm gururumu seriyorum yere ve kal diyorum..
Gece kadar karanlık ve soğuk bu yalnızlık..
Bir cok kez gittin..sesimi cıkarmadım..
Yüreğim cığlıklar atarken ben arkandan öylece baktım..
Dön demedim..ama döndün ve ben sana sarıldım..
Ama biliyorum..bu son
Gideceksin..ve dönmeyeceksin..bu yüzden söylüyorum..
Kal..
Beni karanlık ve soğuk bir yalnızlıkla bırakma..
Beni bu ucurumdan itme, ölüme terk etme..
Kal sevgili..Bu defa gitmee!!...

Kalana;
Gidiyorum..kac kez cıktım bu kapıdan..
Kac kez döndüm, hatırlamıyorum..ama bu son..
Her seferinde sesini bekledim..elinin dokunusunu..
Kal demeni, sarılmanı..
Ama ben giderken, sen umarsızca arkamdan baktın..
Yerinden bile kıpırdamadın..
Gecelerce elim telefonda, gözüm kapıdaydı..
Dön demeni bekledim..sarılmanı..
Ama aramadın..sarılmadın..
Gururumu cok zaman önce yok ettim..
Her dönüşümle gururumu biraz daha kaybettim..
Şimdi kal diyosun..ilk kez..
Yılardır beklediğim gibi..
GEÇ DEĞİL Mİ SEVGİLİ??!!..



aLıntı...
 
Gururumu cok zaman önce yok ettim..
Her dönüşümle gururumu biraz daha kaybettim..
Şimdi kal diyosun..ilk kez..
Yılardır beklediğim gibi..
GEÇ DEĞİL Mİ SEVGİLİ??!!..

Tabikide geç artık .... ellerine sağlık iii geldi ;)
 
Gururumu cok zaman önce yok ettim..
Her dönüşümle gururumu biraz daha kaybettim..
Şimdi kal diyosun..ilk kez..
Yılardır beklediğim gibi..
GEÇ DEĞİL Mİ SEVGİLİ??!!..

Tabikide geç artık .... ellerine sağlık iii geldi ;)


rica ederim canım hoşuna gitmişse ne güzel :)..
 
Çok hoş eline sağlık.
 
hasanok seninde gözlerine sağlık.. =)
 
Paylaşım için teşekkürler...
Çok güzeldi...
 
emegıne saglık vanılya
insan dur dıyecegı zaman gec kalmamalı hakıkaten guzel...
:)
 
Paylaşım için teşekkürler
 
hepimizin temennısı o ......
 
Geri
Üst