Ey Sevgili...

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Ey Sevgili

Artık tüm yazdığım şiirler sana
Çizdiğim tüm resimler aşkım sevgim sana
Ve de dinlediğim tüm aşk şarkıları gecenin bir yarısında
Çünkü artık "SEN" varsın gönlü hayatımda

Ey Sevgili
Özlemek yok artık seni
Uzun uzun dalıp gitmek uzaklara
Vede yok artık hasretten ağlamak gözyaşlarıyla
Çünkü özlediğimde doya doya bakacağın bir resmin var
tam karşımda....
 
güzel paylaşım için tşkrler
 
teşekkürler...........
 
Ben teşekkür ederim moddaş .Ama bu şiirin benim için bir önemi kalmadı artık....
 
çalışman başarılı. keşke bendede böyle bir yetenek olsa ifade edemem bu şekilde kendimi, şiir yazmak çok isterdim kıskandım senii teşekkürler paylaşım için
 
Geri
Üst