Etme

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan asterıx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

asterıx

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
545
Tepkime puanı
6
Puan
0
Şehir
İstanbul
Yılmaz Erdoğanın seslendirdiği Taksim Trionun eşlik ettiği çok hoş bi şiir

[IZLE]http://www.izlesene.com/video/muzik-yilmaz-erdogan-etme/869721[/IZLE]







Video açılmazsa aşşağıdaki linkten izleyebilirsiniz

Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
 
oofff..mevlanayı seven ve araştıran biri olarak mükemmel söylemiş yılmaz erdoğan....teşekkürlerr.....:)
 
paylaşım için tşkler asterıx...
 
Rica ederim arkadaşlar beyendiğinze sevindim gerci beyenilmiyecek gibi değil yahu :D:D
 
Ricaederim amirim :D
 
asterıx süper bişey bu teşekkürler harikasın
tebrik ederim reqina hayırlı olsun
 
İdari amir idari :D:D


Ricaederim tbua beyendiğine sevindim :)
 
Geri
Üst