Ek-c2

testerenecmi

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
8 Ocak 2011
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
42
Şehir
Adana
arkadaşlar ben ek-c2 belgesini bugun askerlik şubeme gönderdim.azami öğretim süresini doldurduğum için okul kendi göndermemiş.ama bu yeni torba yasadan dolayı 29 yaşını doldurana kadar artık ek-c2 belgesini alabiliyomuşuz bende aldım gönderdim.yaklaşık kaç gün içinde sonuç belli olur? varmı böle durumlar yaşıyan
 
beni 3 gün önce şubeden aradılar ek-c2 belgesini getirmezseniz 3 gün sonraya yoklama kaçağı olursunuz diye aldım götürdüm belgeyi verdim memura...tamam dedi geldim sıkıntı yok ancak sorum şu,ben de hazırlıkta 1 yıl kaldım.geçen senede kaldım ama yök hazırlığı kaldırınca geçtim bu sene 3.sınıfa :) aldığım belgede okula kayıt 28/11/2011 yazıyodu normal okuma süresi 4 azami 7 sene yazıyodu ama ben okula 2009 kasımda kayıt oldum şimdi hangi tarih geçerli okuma süreleri için ??
 
beni 3 gün önce şubeden aradılar ek-c2 belgesini getirmezseniz 3 gün sonraya yoklama kaçağı olursunuz diye aldım götürdüm belgeyi verdim memura...tamam dedi geldim sıkıntı yok ancak sorum şu,ben de hazırlıkta 1 yıl kaldım.geçen senede kaldım ama yök hazırlığı kaldırınca geçtim bu sene 3.sınıfa :) aldığım belgede okula kayıt 28/11/2011 yazıyodu normal okuma süresi 4 azami 7 sene yazıyodu ama ben okula 2009 kasımda kayıt oldum şimdi hangi tarih geçerli okuma süreleri için ??

Kayıt olduğun tarih geçerli öğrencilik sürenin hesaplanacağı tarihtir. Verilen süreler içinde okulun bitirilmemesi atılma gibi bir durum doğurmaz. Ama tabii askerlik tecil içinde belge alamayabilirsin. Ayrıca bu gibi durumlarda 29 yaşını geçtiysen askerliği tecil ettiremezsin.
 
ya bugün bana 27 şubat tarihli belge gelmiş şubeden bakaya kaldınız diye ya abi yukarıda yazdım ben 23şubatta götürdüm zaten belgemi bunlar neden bana hala böyle birşey gönderiyorlar anlamıyorum ben 2 sene önce muayene oldum 2 kez belge götürdüm okuldan hala daha nedir bu :s benimle dalga mı geçliyor..
 
Geri
Üst