Dokunma Bana

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Dokunma bana , seninde yanmanı istemem
Giden intikamla gitti her ne yaptıysam
Dokunma bana , sevilmekten bıkmanı istemem
Boşa gitti , sevdiklerimi elimde tutmak için ne yaptıysam

Dokunma bana , olanşansınıda yitirmeni istemem
Bir türlü gülmedi talihim her ne yaptıysam
Dokunma bana , bedduanı alanlardan olmak istemem
Olmadı işte yürümedi , aşka dair her ne yanlış yaptıysam

Dokunma bana ,seni incitmek istemem ilgimle
Ama bir bana birdeçevrene bak istersen
Gel o zaman ,gözlerin tekrar birleşirse gözlerimle
Ne olur çok görme bunu , ellerinden tutmak istersem

Dokunma bana ,gözyaşlarımı görmeni istemem
Ama ben burdayım sadece beni istersen
Dokunma bana ,kıskandıracaksan , gelmeni istemem
Canım feda , sadece beni istersen

Dokunma bana , eğer eleştireceksen beni her defasında
Sana söylemem belki ama yüreğime atarım
Sus , eğer bıkacaksan aşkım,bitanem dememden sana
Giderim , giderkende yüreğimi yalnızlığa atarım

Dokunma bana , hırsların aşkınaüstün gelecekse
Karşımda olma , desteğineihtiyacım olduğunda
Dokunma bana ,"aşkım" demekyerine pahalı hediyelerin gelecekse
Fazlasını istemem
"Aşkım" de yeter gözlerim buğulandığında
 
Geri
Üst