Dikey Geçiş Askerlik Problem Olur mu?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan radyotv
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

radyotv

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
38
Sevgili Arkadaşlar Merhaba,

Ben bu sene radyotv önlisans 2.sınıftayım. Bölümüm bu sene bitiyor ve işletme 3.4. sınıfları okumak için dikey geçiş yapacağım. Ancak şöyle bir sıkıntı var. Benim 2 yıllık tecil hakkım bu sene nisanda bitiyor. Dikey geçiş kayıtlarıda ekim-kasım gibi olacak. Yani askerlikte tecil hakkım kalmıyor. Dikey geçiş başvurusu içinde askerlik tecil belgesi istiyorlar. Acaba askeriyeye gitsem tekrar tecil belgesi verirler mi ? Yoksa 2 yıllık hakkımı kullandığım için beni askeremi alırlar?

Şimdiden cevap veren herkese çok teşekkür ederim.

Saygılarımla
 
Sevgili Arkadaşlar Merhaba,

Ben bu sene radyotv önlisans 2.sınıftayım. Bölümüm bu sene bitiyor ve işletme 3.4. sınıfları okumak için dikey geçiş yapacağım. Ancak şöyle bir sıkıntı var. Benim 2 yıllık tecil hakkım bu sene nisanda bitiyor. Dikey geçiş kayıtlarıda ekim-kasım gibi olacak. Yani askerlikte tecil hakkım kalmıyor. Dikey geçiş başvurusu içinde askerlik tecil belgesi istiyorlar. Acaba askeriyeye gitsem tekrar tecil belgesi verirler mi ? Yoksa 2 yıllık hakkımı kullandığım için beni askeremi alırlar?

Şimdiden cevap veren herkese çok teşekkür ederim.

Saygılarımla

Askerlik şubesine gittiğinde sana askerlik durum belgesini vereceklerdir ama sendne muayene olmanı isteyeceklerini düşünüyorum. Muayene olsan bile askere en erken 5-6 ay sonra alacaklardır. yaka paça askere göürmezler korkma. Bu süre içerisindede sen DGS ile kaydını olup şubeye öğrenci belgeni götürüp tecilini yaptırırsın. Tabii yaşın 29 veya üzeri değilse.
 
Yaşım henüz 23, askerlik durum belgesini verirlerse tecilimin olmadığı ortaya çıkacak bu durumda açıköğretim nasıl kaydedecek beni?
 
Yaşım henüz 23, askerlik durum belgesini verirlerse tecilimin olmadığı ortaya çıkacak bu durumda açıköğretim nasıl kaydedecek beni?

Tecili sen kayıt olduktan sonra yapacaklar zaten. Askerlik şubesinin verdiği belge okulda askerlikle ilişiğin olduğu yada olmadığını belirtiyor. Bu kayıt olamaz vs değil.
 
Geri
Üst