Derin Zaman..

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan isokor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

isokor

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
2,047
Tepkime puanı
6
Puan
0
Yaş
37
Bölüm
MEZUN
Şehir
Konya
talar.jpg

ben senin sınırlı gövden ile

beni sonsuz sarmanı diledim.

uykum seninle kışın kolları arasında

devrilerek dönerek tamamlansın,

içimde kuzeyin kuşları sussun istedim.

kışı ve kışın kalbimde ağırlaşan meyvesini,

çiy düşmüş, soğumuş, donmuş bir dili

hatırlamak için

beni büyüleyen o kimyanın boşluğunda

durup yalvardım:

beni bu siyah boşluğun içine bırakma,

derin bir zaman istedim senden, ama

bana onu verme! ne kışa ne yaza uygun

kalbim, çatlat aramızdaki donmuş dili,

yokluğunun sebebini anlatamadım kendime,

yokluğun
ne vakittir karlı bir tepe gibi

içimde.



ayağa kalk, yaklaş, dilini döndür ağzında,

de ki:

ben onunla denizin dövdüğü dilsiz taşlar üstünde susmuştum.​
 
Hım teşekkürler
güzel kime ait toprak bu dizeler
 
derin bir zaman istedim senden, ama

bana onu verme! ne kışa ne yaza uygun

kalbim, çatlat aramızdaki donmuş dili,

yokluğunun sebebini anlatamadım kendime,

yokluğun ne vakittir karlı bir tepe gibi

içimde.


bu kısımda çok güzelmiş
 
Çok güzel olmuş.Kendin mi yazdın.Eline sağlık.
 
rica ederim arkadaşlar şiir bana ait olmamakla birlikte kime ait olduğunu bilemedim:)
 
Ricalar...
 
Geri
Üst