Çoğu şey artık eskisi gibi

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Çoğu şey artık eskisi gibi
Ben yine yalnızım
Yaşadıklarım kısa metrajlı bir film gibi
Film sona erdi , ben yine yalnızım

Kaderim(iz)di bu filmde yönetmen
Ama ben metne sadık kalamadım
Rol kesmedim asla ölümüne sevdim
Ayrılıkmış sevgimin karşılığı anlayamadım

Sevgisini istemiştim sadece ondan
Ama o sevdasını şartlara saydı
Suçu yüzüne okunan bir hükümlü sandım kendimi bir an
Keşke ölümüne sevmeseydim de
Kahretsin , milyonları koysaydım önüne

Ben rol yapmıyorum dedikçe
Türlü türlü metinler sıkıştırdı elime
Benim üzüldüğümü , istemediğimi bile bile
Başka oyuncuları layık gördü kendisine

Sahte mutluluklar ve gerçek hüzünler vardı filmde
Ben daha çok sevdikçe benden uzaklaşan bir yar
Kırılsada sesi çıkmayan bir kalp vardı içimde
Bitanem dedikçe usanıyorsa sevgili ,seveni bu acı hüzne boğar

Ve film bitti kapandı perdeler
Kendisine bulmuş kendi gibi bir oyuncu
Yerlere saçılmış metinler birer birer
Bir daha oyuna gelirsem son olsun bu , sonuncu…


03/06/2010
Perşembe
12:57
 
insanoğlu işte :(
duygularını şiire aktarmak en iyisi.teşekkürler
 
elelrın dert gormesın super olmus :)
Boşwerkanka ya anlamssa kendı kaybeder bılmes degerını:)
 
Geri
Üst