cevaplarsanız sevinirim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan manahuna
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

manahuna

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
6 Haz 2010
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
36
Şehir
Adana
merhabalar arkadaşlar
bu sene 4 yıllık örgün bölümümden mezun oldum. Örgünde okurken sınavsız aöf ikinci üniversite kapsamında sosyoloji bölümüne kayıt oldum.aöf sınavsız ikinci üni. sosyolojide bu sene 3. sınıf oldum.

örgünde mezun olduktan sonra askerliğimi örgün diplomamla 2 yıl tecil ettirdim.tecil süremin içerisinde aöf sosyolojinin 3. ve 4.sınıflarını okumamda bir sakınca var mı?
 
Bende aynı durumdayım bi sıkıntı olacağını sanmam.
 
Tecil süreniz içerisinde herhangi bir ünv. okuyabilirsiniz. Ama teciliniz bittikten sonra eğer hala mezun değilseniz okumanıza rağmen tecil işlemi yapamazsınız.
 
Geri
Üst