Canın sagolsun:)

imqossibLe

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
29 Ağu 2008
Mesajlar
830
Tepkime puanı
3
Puan
0
Şehir
Düzce
ask_acisi_ile_aglayan_gozler.jpg

Kime yaradı ki bu ayrılık
Kimi mutlu ettik ben anladım.
Zaman ,dedık kaldık öylece
Belkı de zaman bahaneydi
Biliyorduk bildigimiz için kırıyorduk
Kime yaaradıki bu ayrılık
Bosunamıydı onca sözler
Yıgınlar dolusu sevgıler
Yalanmıs demekki
Ben gercek sanarken herseyı
Sen yalanlar üzerine kuruluyken
Kalp nedir? dıye sorarken
Yüregimde acısını attın
Ne denılebılrıkı?
CANIN SAGOLSUN
 
emeğine sağlık
 
rica ederım:)
 
emeğe saygı
 
bızdende sıze saygıby prens:)
 
Canın sagolsun ..........
Güzeldi teşekkürler canım;)
 
rica edrımcanım:)
o anlasın yetıyor bana :)
 
sanmıyorum kuzu uzak dıyarlada:(
 
sanmıyorum kuzu uzak dıyarlada:(
Kalbin onunla mesafeler araya giremez dimi:rolleyes:üzülme canım;)
Şu söz geldi aklıma :)
AŞKa sordum ızdırabın neden diye,
GURBETe sordum bu ayrılık neden dİye,
ÖZLEMe sordum özlemek neden diye,
hepsi cevap verdi sevenler kıymet bilsin diye...

İşte böyle:)
 
Kalbin onunla mesafeler araya giremez dimiüzülme canım
Şu söz geldi aklıma

ah kzuumbenım onda osla necıkar onunkı bende degılse :(
 
Geri
Üst