Bu şekilde tecil hakkı doğar mı?

whitelight

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
Sosyoloji
Şehir
İzmir
Merhaba arkadaşlar, birşey takıldı aklıma tecil hakkında, 88 doğumluyum, aofte okurken kaydımı sildirdim 2 sene tecil aldım, 1 ay önce bitti bu tecil, bu son ösym sınavına girdim ve gerekli puanı aldım aöf için, sizce tekrar tecil olur mu? şunuda belirteyim daha önceden de kaçak gözükürken tecil ettirebildim aof ü iptal ederek, bu sefer tekrar kaydolarak tecil ettirebilir miyim? değerli yorumlarınınız için teşekkür ediyorum şimdiden.

not: Önceden aof iptal edince tekrar kaydolup tecillenmiyor diyorlardı, ancak net bir fikir yok
 
Cevabınız için teşekkür ederim =) bende öyle düşünüyorum, illaki örgün öğretim yazmam gerekmez değil mi? önceden iptal edince aof ü, tekrar kaydolup tecil edebiliyoruz yani?
 
en güzeli için rahat edecekse aöf bürosunu ara herşey 1-2 dakika içinde sonuçlanır hatta sürmez bile
 
Geri
Üst