Böyle Sevdim Seni (şiir tadında)

Alışamadım

Sen geçtin yine ben sınıfta kaldım;
Bir türlü yanına ulşamadım.
Sevda sınavından teşekkür aldım;
İhanet dersine çalışamadım...

Gözlerim kapansa uykusuzluktan,
Korkarım hocama saygısızlıktan,
Bir örnek istedi duygusuzluktan;
Seni diyecektim konuşamadım...

Vefasız olmayı bilmedim diye,
Adını kalbimden silmedim diye,
Okuldan atıldım gülmedim diye;
Tebessüm etmeye alışamadım...



VAY VAY HOJAMMMM
 
insan bi teşekkür eder kaba şey ne olucak
 
Teşekkür Ederim Hernekadar Sen Benim Arkamdan Konuşsanda??
 
Geri
Üst