Bölümüm listede yok yardim lütfen

burakeren

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
İstanbul
Arkadaşlar merhaba. Tıbbi görüntüleme teknikleri bölümü 1.sınıftayım. Okuduğum bölüm 2 yıllık olduğu için 2 yıl sonunda açıköğretimden işletme 3.sınıfa devam edip lisansa tamamlamayı düşünüyordum. Ancak-BU aof dikey gecis sayfasindan hangi myo bölümlerinin geçiş yapabileceğine baktım ve tıbbi görüntüleme teknikleri bölümünün olmadığını gördüm. 500 küsür bölüm var(at antrenörlüğü vs. gibi alakasız bölümler de dahil) ancak tıbbi görüntüleme bölümü yok. Bu durumda direk geçişle işletme bitirerek 4 yıllığa tamamlayamayacakmıyım?-


Kisa donem askerlik icin alternatiflerim nelerdir?
 
Maalesef bölümünüz mezun ları açıköğretimden dikey geçiş kapsamında sınavsız olarak lisans tamamlayamamaktadır. Dikey geçiş sınavına girip örgünden okumanız gerekmekte.
 
Maalesef bölümünüz mezun ları açıköğretimden dikey geçiş kapsamında sınavsız olarak lisans tamamlayamamaktadır. Dikey geçiş sınavına girip örgünden okumanız gerekmekte.

Tesekkurler.
Suan sinavsiz ikinci universiteye kayit olup 4 yil isletme okusam kisa donem askerlik yapamiyormuyum peki?
 
Sınavsız ikinci üniversite lisans mezunları da kısa dönem askerlik yapabilmekteler.

bildiğim kadarıyla sınavsız ikinci üni. okurken askerlik tecil olmuyor. Benim şuan 2 yıl tecil hakkım olacak myo'dan mezun olduğumda ancak sınavsız olarak bir lisans bölümüne girersem tecil sürem okurken dolmuş olacak.
Bu yüzden önce sınavsız önlisans bölümüne girip dikey geçişle işletme 3.sınıfa geçmeyi düşünüyorum. Bu mantıklı mı sizce?
 
Sinavsiz ikinci universite kapsaminda da olsa birsey degismiyor yani

Sınavsız ikinci üniversite lisans mezunları da kısa dönem askerlik yapabilmekteler.

teşekkürler ancak bildiğim kadarıyla sınavsız ikinci üni. okurken askerlik tecil olmuyor değil mi?. Benim şuan 2 yıl tecil hakkım olacak myo'dan mezun olduğumda ancak sınavsız olarak bir lisans bölümüne girersem tecil sürem okurken dolmuş olacak.
Bu yüzden önce sınavsız önlisans bölümüne girip dikey geçişle işletme 3.sınıfa geçmeyi düşünüyorum. Bu mantıklı mı sizce?
 
Evet sınavsız ikinci üniversite okurken askerliği tecil ettiremezsiniz. Bu yüzden dediğiniz gibi bir önlisans bölümüne kayıt olup, ondan mezun olur olmaz dikey geçiş yaparak lisanstan devam ederek askerliği tecil ettirebilirsiniz mantıken.
 
Geri
Üst