Bölüm değiştirme

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan S3RK4N
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

S3RK4N

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
37
Şehir
Adana
selam arkadaşlar

bu yıl aöf uluslararası ilişkiler bölümüne yerleştirildim ama bu bölümün altından kalkabileceğimi sanmıyorum oraya kaydolmayıpda ikinci yerleştirmelerde edebiyat yazmam mümkünmüdür..acil yardım ederseniz sevinirim kendimi parçalıycam yoksa :)
 
Geri
Üst