"bıraktığın ayrılık cümleleriyle.."

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan vanilya
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

vanilya

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
31 Ocak 2008
Mesajlar
388
Tepkime puanı
1
Puan
18
Yaş
41
Şehir
Amasya

Beyaz bir kağıdın üstünde şekillenmeyi bekliyor harfler
Ellerimin yalnızlığına attığı kaçıncı mısra bu bilmem
Sanki tüm sevgi sözcüklerini yutup gitmiştin giderken
Elinden gelen bir şey yok kalemimin,
Sevgi üzerine yazamıyorsam suç senin .
Senden geriye kalan akıttığın gözyaşlarıyla ayrılık ve hüzün cümleleri..

Her gece bırakıyor kendini sensizliğin uçurumundan şiirlerim
Ne canları yanıyor nede kadere isyan ediyorlar
Sen gideli kafiyelerin boynu bükük ,
dize sonlarına yakışmıyor redifler
benzetmelerim tautunup gitmiş eteklerine…
sen gideli mavi dalgalar öpmüyor sahilin sıcaktan kavrulan yanaklarını
yakamozlar gözbebeklerine sarılıp kalmış.
Kayıp martılar konuyor sen gideli
Ellerinle işlediğin dantelanın süslediği penceremize.
Kanatlar dolusu sensizlik,
Çığlıklar dolusu ayrılık cümleleri bırakıyorlar solmuş menekşemizin saksısına
Mutfakta duruyor hala, giderken yıkamadığın bulaşıklar
Yıkayamıyorum…
Tezgahın köşesinde yarım bıraktığın çay var
en sevdiğin bardakta…
bense sensizliği dizelere saklamaya çalışıyorum
bıraktığın ayrılık cümleleriyle…



aLıntı...
 
teşekkürler vanilya
 
teşekkürler.................
 
ben tşk ederiimm... =)
 
TeşekkürLer...
 
gözlerinize sağlık tşk. benden...
 
Geri
Üst