Bir elde güvercin diğerinde kan olmaz

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Ne geçti elinize sağcılıktan solculuktan
İpi çekildi gözlerinizin önünde gencecik hayatların
Biri çıkar milliyetçilik der , biri özerklik ister , diğeri dem vurur halkçılıktan
Hanginiz verecek hesabını , darbelerin gölgesinde sönen ocakların

Kurtaran kimdi söyleyin , teröristbaşını idamdan
Bu mu sizin anlayışınız milliyetçilikten dem vuranlar
Halkçıyız diyenler söz eder oldu mahalle baskısından
Size özerklik değil , aldığınız nefes haram , dağdaki piçleri savunanlar

Hanginizin yüreği sızlar şehit ocağındaki kadar
Ve hangi siyasi çıkarınız daha üstün gelir bir yetimin gözyaşından
Bu kadar mı taşlaştı kalpleriniz , kapkara olmuş akan kandan
Ve bu kadar mı adîleştiniz
Milletin vekili olarak çıktığınız yerde teröriste sözcü olacak kadar

Şunu iyi bilin barışla savaş barınamaz aynı yerde
Bir elde güvercin diğerinde kan olmaz
Teröriste sözcülük yapanlar , beddualarımız sizinledir her seherde
Defalarca yıka istersen yüzünü ,
İçine işlemişken ihanet , asla pâk olmaz

Slogan duyar olduk tekbir yerine cenazelerde
Miting alanı sanki cami avluları
Sloganın şehide faydasını kim duymuş hani nerde ?
Tuz basıyor acılara dûanın yerini alan sloganları

Şehidim ne desen haklısın , ardında neleri bıraktın kimbilir
Hesapsız kalacak sanma uğrunda sevenlerinin döktüğü yaşlar
Ocağına düşen ateşin korunu bir Allah bilir
Boğacak vatan hainlerini döktükleri kanlar

Meydanlarda teröristi asan , kesenler
Ne acayiptir ki aynı safta teröristle
Hani nerde darbelerden baskılardan söz edenler
Bildikleri tek şey “HAYIR” demek ezbere

İstediğiniz kadar susun , özünüz inkar etmekte sizi
Umrunuzda mıydı bir sağdan bir soldan asılanlar
Anlaşılan akan kanlar mutlu etmekte sizi
Hesap günü 12 Eylül
Sandığa gömecek sizi özünüz ve geride kalanlar
 
berbat bir şiir.Sen aşk meşk üzerine şiir yaz bence.Siyasete girme batıyorsun!
 
Çooook teşekkür ederim yorumların için
Her ne kadar berbatta olsa , bunlar gerçekler
Elbette güzel olmayabilir bu şiir seningibiler için
Sizin gibileri inkara zorluyor gerçekler... ;)
 
Komiksin cidden.Senin gibilerle muhattap olmamak lazım aslında.Cahil insandan korkarım ben.Senin gibi zır cahile de bu kadar cevap yeterde artar
 
Komiksin cidden.Senin gibilerle muhattap olmamak lazım aslında.Cahil insandan korkarım ben.Senin gibi zır cahile de bu kadar cevap yeterde artar

Bak sen bana cahil diyene
Muhattap olmamak lazımmış benim gibilerle
Söyleyen adam olsa bakarım da sözüne
Muhattabım değilsin, uğraştırma beni senin gibilerle...
 
sen şiir yaz yaz dur.Bir de saz al eglensin bari millet.Böyle aşırı bayıyorsun çünkü.
Örümcek beyinli kara cahilsin hemde:@
 
sen şiir yaz yaz dur.Bir de saz al eglensin bari millet.Böyle aşırı bayıyorsun çünkü.
Örümcek beyinli kara cahilsin hemde:@

Şiir yazmak gönül , Siyaset yapmak yürek işi
Bırak benle uğraşmayı , sorgula kendi engin beynini
Şiir sazla olmaz , bilmez bunu senin gibi bir kişi
Beni fişlemek sana mı düştü , çok birşey mi zannediyorsun kendini
 
ha bravo sana bende tam sende yürek yok diyecektim.Komiksin defol başımdan uğraşamam senle
 
Geri
Üst