bilgisi olan varmı?????

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan burakk45
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

burakk45

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
4 yıllık üniden mezun oldum aralıkta askere gitmek istiyom bunun için askerlik şubesine ne zman gidip tecili bozmam gerekiyo giderken diploma vb.gibi evraklarıda götürmek gerekiyomus galiba ama tam olarak ne götürüldüğünüde bilmiyorum.neler lazımdır söylermisiniz.

şimdiden teşekkür ederim
 
aralık için başvurular 1 ağustos itibariyle başladı. yarından itibaren bi şubeye uğrarsan iyi olur..
 
yanınızda diploma fotokopisi 4 adet,kimlik fotokopisi 4 adet ve fotoğraf 6-8 adet bulundurun.
 
değişen yönetmelikle, başvurular temmuz ayından itibaren başlamıştır.
 
Geri
Üst