bi sorum olacaktı.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan systemprg
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

systemprg

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
35
Şehir
Adana
merhaba arkadaşlar ben aöf 1. sınıf takrarıyım ilk kez kaldım 3 dersten
kayıt yenileme yaptırdım devam ediyorum şu an ama bırakıp tekrar ygs ye hazırlanmak istiyorum sorunum askerlik

1990 doğumluyım kendim tescil yaptırmadım aöf tescili otamatik yapmış
bu sene sonunda kaydımı sildirip kendim tescil ettirmek istiyorum olabilrmi
yani aykırı bi durum varmı .
 
Bildğim kadarıyla 2 sene tecil ettirme hakkınız var onun içinde askerlik şubesine gidip muayane olmanız lazım bunların haricinde bi kaç evak istiyorlar.Resim kimlik fotokopisi fln.işte
 
slm arkadaslar ben buraya yenı uye oldum fakat ilahiyat bölumle alakalı sisitem değişmiş çan eğrısı falan diyorlar yanı yanı ben af kanunu ile bu bölüme geri döndüm şimdi n eyapmam lazım tıoplam 2 dersten kalmısım arapç.a ve islam düşünce tarihi arapçayıda 4 bölüm eayır mıslar 1-2-3-4 diye ben bahar dönemı arapça2- ve 3 görücekmişim şimdi ben bunların yerine baska ders seçe biliyommu yoksa bunları vermek zorum damıyım ne yapmma lazım yardımcı olursanız sevinirim handsom mstf_ozsoy
 
slm arkadaslar ben buraya yenı uye oldum fakat ilahiyat bölumle alakalı sisitem değişmiş çan eğrısı falan diyorlar yanı yanı ben af kanunu ile bu bölüme geri döndüm şimdi n eyapmam lazım tıoplam 2 dersten kalmısım arapç.a ve islam düşünce tarihi arapçayıda 4 bölüm eayır mıslar 1-2-3-4 diye ben bahar dönemı arapça2- ve 3 görücekmişim şimdi ben bunların yerine baska ders seçe biliyommu yoksa bunları vermek zorum damıyım ne yapmma lazım yardımcı olursanız sevinirim handsom mstf_ozsoy

Hayır bu verdikleri dersleri geçmezseniz okulu bitiremezseniz maalesef. Yerlerine başka ders alamazsınız. 13-24 Şubat tarihlerinde harç ücretini yatırmazsanız kayydınız yenilenmez dikkat edin.
 
Geri
Üst