"beşinci mevsimsin"

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan vanilya
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

vanilya

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
31 Ocak 2008
Mesajlar
388
Tepkime puanı
1
Puan
18
Yaş
41
Şehir
Amasya
hani
gidiyorsun ya,
her sey donuyor aniden
üsüyor yüregim
ellerim buz
ama,
sana KIS'sin diyemem ...


hani,
bir ses,bir nefes bekliyorum
ne ses,ne nefes gelmiyor ya senden
dökülüyor yüregimin yapraklari
ama,
sana SONBAHAR'sin da diyemem ...



hani,
geliyorsun ya habersiz,aniden
açiyor ruhumun çiçekleri
gökkusagi geçiyor üzerimden
ama,
sana ILKBAHAR'sin da diyemem ...



hani,
askin alevi sariyor ya
yaniyor yüregim
titriyor bedenim,nöbetlerdeyken
ama,
sana YAZ'sin da diyemem ...



sen benim
bilmedigim
görmedigim
tatmadigim
hiç yasamadigim
besinci MEVSIM'sin ...

Ve...

Çaren yok...
Bir gün mutlaka geleceksin ...
ve ben seni hep bekliyeceğim...


alıntı__
 
teşekkürlerr
 
teşekkürler vanilya.............
 
o tşk. benden...
 
Geri
Üst