benim askerlik işi:)

takva571

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
40
Şehir
Adana
ya arkadaşlar aranıza yeni katıldım ve sizden bir konu hakkında görüşlerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum. Tıbbi sekreterlik mezunuyum ve dikey geçişle açık öğretim işletmeye geçtim üçüncü sınıftan devam ediyorum fakat iki yıldır sınıfta kalıyorum eylülde ki bütünleme sınavına gireceğim eğer bu yılda kalırsam beni askere zorla mı götürecekler:). bu arada onuncu ayın sonunda da tecil hakkım bitiyor ve başka tecil hakkım kalmadı. Şimdiden yardımınız için sağ olun, Allah razı olsun.
 
eğer sınıfını gecersen yada zayıf sayısını 2 ye dusurursen tecılın olur eğer 29 yasını gecmemıs ısen tecılın ekımde bıtmseı onemlı değil askerye bu konularda yardımcı oluyo yeterkı sınıfını gec ama gecemezsen maalsef yolun sonu görünüyo.


ayrıca söyle bır durum da söz konusudur.

eğer daha once aöf kayıt olmadıysan ılk kez kayıt olup devam edıyosan soyle bır dum var;

suan okuduğun aöf yı kaydını sıldırıp tekrar 2 yıl tecıl kazanma sansın var ama bunu daha once kullanmamıs ısen.

eğer tecıl kaznmak ıstıyosan
 
Geri
Üst