Başım döner gözlerin gözlerime değse

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan mimoza
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

mimoza

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
725
Tepkime puanı
9
Puan
0
Yaş
42
Şehir
Samsun
Sen üzerinde nice şafakların söktüğü
Sevgi denizlerime akan büyük nehir
Sen biraz ışık, biraz tılsım, biraz büyü
Sen yıllardır yazıp bitiremediğim şiir
Durmadan bir gül açar ellerinde pembe
Sen nefes alışı en bakir güzelliğin
Gözlerin midir parlayan gökyüzünde
Bir güneş doğarcasına geceleyin
Ne zaman seni düşünsem yaşamak güzel
Bir bahar bahçesi olur güz bahçeleri
En karanlıklarda bile uzanır bir el
Kendiliğinden açar sabaha perdeleri
Sen varsan dallarda kuşlar memnun
Tüm çiçeklerin rengi değişik, kokusu başka
Öylesine gerçek ki var olduğun
Çarpar güzelliğin kıyılarıma dalga dalga
Tutsam ellerini içim ürperir hazdan
Başım döner gözlerin gözlerime değse
Kalan tek hatıradır gülüşün bir yazdan
Sen bastıgın yerde çiçeklerin büyüdüğü
Her zaman en güzel, her yerde eşsiz
Sen yaprak, sen köpük, sen kuştüyü
Sen sevgi nehirlerimin aktığı büyük deniz

:p
 
saol bacım sende olmazsan kimse yorum yapmaz :)dermişim

kimse sevmiyo beni:( :D:D:D
 
olurmu be bacım uyuyo suan hayranlarımıs ondan:)sabah bakalım dur hele:)
 
haklısın sabah ola hayrola..:D:D:Dhayran kitlemizdemi var bizim :D haberim yok valla:p:DD:D:D
 
cnm benm aşkolsun seni nasıl unuturum ben öle bi lüksüm yok walla kafamı kırarsın sonra:D:D

gerçekten çok güzel bi paylaşım olmuş yüreğine sağlık.
 
cnm benm aşkolsun seni nasıl unuturum ben öle bi lüksüm yok walla kafamı kırarsın sonra



ha şunu bileydin:D:D:D:D dermişim
 
emeğine yüreğine sağlık.vay vay kim bu şanslı şahıs
 
tşk :D adı bende saklı e.eh soylemem:D
 
kim olacak resimdeki ASLAN PARÇASI nın babası:D:D:D:D
 
Geri
Üst