Ayrılığa sözüm var unutmuycam seniiii

_nilüfer_

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
284
Tepkime puanı
5
Puan
0
Şehir
Balıkesir
ayrılığa sözüm var unutmuycam seni:(:(:(


gözlerinin tuzu yakmaya başlar önce yüzünü
yüzün yanar sanırsın oysa yanan yüreğindir
ızdırabını çektiğin nedir yaşadığın mı yaşayıpta hayatından
atamadığınmı
gene yalnızlığa oynuyorsun zarlarını...
bu kumarı kaybetmek için oynuyorsun
içim acıyor sanki binlerçe bıcak yarası var vucudumda
binlerce acı gücümün yetmediği bir acı
ne çığlık atacak nede ağlayacak gücüm var .......
susmak ........
bütün acıların çığlık çığlığa haykırırken susmak ...........
ellerin soğukmu ......
sesin duyulmaz olur hayatmı hırsız ..
kadermi hırsız ..
senden çaldığı sadece bir sevgimi
gelmişinmi geçmişinmi geleceğinmi ..
rüyalarındaki sıcaklıkmı senden çalınan
seni bu soğukluktan kurtaracak kibrirtlerin yokmu
yokmu herkibrite sakladığın hayallerin
soğukluğa teslim ediyorsun herşeyini
yaraların uyuşuyor acılar hisedilmiyor
dönüp kendine baksan kan revansın
şuursuz bir acısızlık
hisedebilmek .......
senden çaldığı budur hayatın
hisedebilmek......
keşke sengibi unutabilsem herşeyi:(
 
güzel bir paylaşım teşekkürler keşke unutmak kolay olsada unutabilsek unutmak istediklerimizi :( unuttum desende sevdan içinde çığlıklar atmaya devam eder bence
 
paylaşım için teşekkürler
 
ayrılığa sözüm var unutmuycam seni

ahhh ahh:)

yüreğine sağlık.
 
tşk ederi senındemi yüreğin yanık yoksa
 
Geri
Üst