Aslında Sen Benim Kendi Ömrümsün

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan mimoza
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

mimoza

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
725
Tepkime puanı
9
Puan
0
Yaş
42
Şehir
Samsun
Her gün yanında olamamaktan korkuyorum


Sesini duyamamaktan


Seni görünce, sana alışmaktan da korkuyorum


Nedense sensizlikten de korkuyorum


Bir gün hoşça kal demenden


İstemesem de;


Bir gün, bir gül gibi


İçimde solmandan korkuyorum


Hafızamda bırakacağın hatıralardan


Hatıralardan kaçamamaktan


Adını unutamamaktan korkuyorum


Ah be güzelim;


Ben seni sevmekten korkuyorum.


Benimkisi sadece bir sevda


Göz yaşlarımla söndüremediğim


Korkularımı yenemediğim


Söyleyemediğim


Fakat, kendimi tükettiğim


Ve beni;


Yedi kat yerin dibine sokan


Utandıran, korkutan


An be an içimi yakan


Cesaretsiz bir sevdan


Bu nasıl bir sevda ?


Anlayamıyorum


Ah be güzelim;


Ben seni sevmekten korkuyorum.


Biliyor musun;


Aklımdan hiç çıkmıyorsun.


Sen benim;


İmkansızlar bahçesinden koparttığım


Edâlı gülümsün.


Hiçbir zaman koklayamayacağım


Adını söylerken burkulacağım


Sevmekten hep korkacağım


Fakat, ömrüm boyunca unutmayacağım


Edâlı gülümsün.


Ah be güzelim;


Aslında sen benim,


Kendi ömrümsün.............
 
bunları gerçekten sen mi yazıyorsun canm yaa
hepsi de birbirinden güzel.
o kocaman yüreğine sağlık.
 
imkansızlar bahçesinden koparttığım edalı gülümsün
emeğine sağlık
 
tşk:) o güzel yorumlar için
 
Geri
Üst