Askerlikle İlgili

kaangumus

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
3 Kas 2012
Mesajlar
15
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
33
Bölüm
Elektirk Enerjisi
Şehir
İstanbul
arkadaşlar merhaba ben elektrik bölümü okuyorum ( 2 yıllık ) ancak çalıştığım için malum derslerimi hepsini birden veremem her sene 3,4 ders vericek gibi çalışıcamda ben bu gün gittim askerlik şubesine 2 yıllık en fazla uzatabiliyomuşum uzattım 2 yılda bitiremicem büyük ihtimalle sonra geçemediğim sürece erteliyebilirim dimi yani 29 yaş olayı devam ediyo dimi arkadaşlar .

yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar . inşallah tecrübeli arkadaşlar yardımcı olucaktır.
 
arkadaşlar merhaba ben elektrik bölümü okuyorum ( 2 yıllık ) ancak çalıştığım için malum derslerimi hepsini birden veremem her sene 3,4 ders vericek gibi çalışıcamda ben bu gün gittim askerlik şubesine 2 yıllık en fazla uzatabiliyomuşum uzattım 2 yılda bitiremicem büyük ihtimalle sonra geçemediğim sürece erteliyebilirim dimi yani 29 yaş olayı devam ediyo dimi arkadaşlar .

yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar . inşallah tecrübeli arkadaşlar yardımcı olucaktır.

Aof'de ogrencı oldugunuz muddetce 29 yaşına kadar askerliğinizi tecil ettirebilirsiniz...
 
Geri
Üst