kaangumus
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 3 Kas 2012
- Mesajlar
- 15
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 33
- Bölüm
- Elektirk Enerjisi
- Şehir
- İstanbul
arkadaşlar merhaba ben elektrik bölümü okuyorum ( 2 yıllık ) ancak çalıştığım için malum derslerimi hepsini birden veremem her sene 3,4 ders vericek gibi çalışıcamda ben bu gün gittim askerlik şubesine 2 yıllık en fazla uzatabiliyomuşum uzattım 2 yılda bitiremicem büyük ihtimalle sonra geçemediğim sürece erteliyebilirim dimi yani 29 yaş olayı devam ediyo dimi arkadaşlar .
yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar . inşallah tecrübeli arkadaşlar yardımcı olucaktır.
yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar . inşallah tecrübeli arkadaşlar yardımcı olucaktır.