Askerlik

erhanaslan

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
3 Ocak 2009
Mesajlar
17
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
35
Şehir
Adana
Arkadaşlar ben 1990 dogumluyum aöf bu sene kayıt oldum 2+2 şeklinde okuyucam 4 yıl biterse toplam kaç yıl tecil edebilirim kaç sene sonra beni askere alırlar yardımlarınız için sagolun
 
bnm bildiğim 2 yıl daha olması lazım :S
 
Üniversitede 2 yıl üst üste kalmadığın sürece askere alınmassın okurken. Açıköğretim Bittikten sonrada ( Lisans Mezunları için ) Diploma Tarihindne İtibaren 2 Yıl Daha Tecil Ettirme Hakkında Sahipsin.
 
Geri
Üst