Askerlik Tecili Hakkında..

SpeedyMc

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
36
Şehir
Adana
Merhabalar...

Arkadaşlar ben MYO ön lisans mezunu olarak 2 yıllık tecil hakkımı kullanıp aöf işletmeye kayıt oldum ve hazırlık okudum.. Açıköğretimden mezun olduktan sonra lisans mezunu olarak 2 yıllık tecil hakkımı kullanabilirmiyim? yoksa myo'dan sonra kullandıgım için kullanamazmıyım..

Birde 2 sene üst üste bir desten kaldığımda askerliğin tecil olmadığını biliyorum.. Peki hazırlık sınıfından kalan tek dersimi 3.sınıftada veremessem 4.sınıfa geçemeyecekmiyim..
(Hazırlıktan kalan dersimi 3.sınıfta veremediğimde fakat 3.sınıfın tüm derslerini verdiğimde sınıfı geçememişmi oluyorum??)

Teşekkürler.. iyi forumlar..
 
Üiversitelerin Lisans Bölümlerinden Mezun olanlar Diploma Tarihinden İtibaren Askerliklerini 2 Yıl Tecil Edebilmektedirler. Kanun Böyle Diyor. Detay olarak Daha Önce Tecil Etmiş Olanlar Bir Daha Edemezler Diye Bir Şey Görmedim. Dolayısı İle Tecil Ettirebilirsin Diye Düşünüyorum.

Hazırlık Sınıfında En Az 3 Ders Vererek Bir Üst Sınıfa Geçebilirsin. yani Alttan Sadece 1 Ders İle 3.Sınıfa Kayıt Yaptırabilirsin. Hazırlıktan 3 Ders İle 3. Sınıfa Geçemezsin...
 
Üiversitelerin Lisans Bölümlerinden Mezun olanlar Diploma Tarihinden İtibaren Askerliklerini 2 Yıl Tecil Edebilmektedirler. Kanun Böyle Diyor. Detay olarak Daha Önce Tecil Etmiş Olanlar Bir Daha Edemezler Diye Bir Şey Görmedim. Dolayısı İle Tecil Ettirebilirsin Diye Düşünüyorum.

Hazırlık Sınıfında En Az 3 Ders Vererek Bir Üst Sınıfa Geçebilirsin. yani Alttan Sadece 1 Ders İle 3.Sınıfa Kayıt Yaptırabilirsin. Hazırlıktan 3 Ders İle 3. Sınıfa Geçemezsin...

Cevabın için teşekkürler öncelikle ama 2. sorumu sanırım tam anlamadın veya ben anlatamadım.. diyelimki hazırlık sınıfından 3 dersi geçtim 1 tanesi kaldı. 3.sınıftada tüm dersleri verdim fakat hazırlıktan kalan dersi veremedim.. 4.sınıfa geçmiş olurmuyum yani askerlik tecil olurmu yoksa tecil hakkım sonamı ermiş olur.
 
Hazırlık Sınıfını 1 Ders Borçlu Olarak Geçtin Diyelim, 3.Sınıftada Bu Hazırlıktaki 1 Dersten Kalırsan 4. Sınıfa geçemezsin. Ama 3.Sınıfta Okuyor Sayıldığın İçin 1 Yıl Sınıf Tekrar Etme Hakkın Olduğundan Dolayı Askerliğin Tecil Edilir.
 
iyi günler 1985 doğumluyum 2 yıllık üni bitirdim dikey gecis yaptim aöfe 4. sınıftayım bir dersim kaldı 4de iki kez kaldım iki gün once eve kağıt geldi yoklama kacagı gözüküyormusum ilk sınava girdim hazirandaki sınava girersem ins biticek 1 ay tecil verirlermi bilgisi olan acil cvp yazarsa sevinirim
 
2 yıl kalman sakat ama bir ders için konuşursun gidersin böle böle anlat durumu öteye atabilirmisiniz diye yaparlar sanırım :s
 
iyi günler 1985 doğumluyum 2 yıllık üni bitirdim dikey gecis yaptim aöfe 4. sınıftayım bir dersim kaldı 4de iki kez kaldım iki gün once eve kağıt geldi yoklama kacagı gözüküyormusum ilk sınava girdim hazirandaki sınava girersem ins biticek 1 ay tecil verirlermi bilgisi olan acil cvp yazarsa sevinirim

Selamlar;

Yoklama kaçağı olsanda karga tulumba seni askere almazlar. Önce bağlı olduğun askerlik şubesine telefonla ulaş durumunu anlat okulunu söyle ve bilgi iste. Onlar sana ne yapacağını söylerler. Ayrıca bu gün başvursan seni en erken askere alacakları tarih ağustos olur. Mezun olduktan sonra başvursan en erken 1 yıl sonra askere alırlar. Ayrıca mezun olduktan sonra 2 yıl tecil hakkın var.
 
Geri
Üst