Askerlik Tecil İçin Kayıt Sildirme (Lütfen Yardım)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan dovahkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Merhaba arkadaslar acil yardiminizi istiyorum.ben 31ekim 2010da kacak durumuna dusmusum.bu sene universite sinavina girip aof 4 yillik bi bolum kazanirsam durum belgesi alip kayit yaptirabilirmiyim.ayni zamanda tecil hakkim olurmu 25 yasindayim.


Evet olacağını tahmin ediyorum. Ama hakkında yoklama kaçağı olarak dava açılabilir bilgin olsun.
 
peki dava açılırsa ne gibi bi durumla karşılaşabilirim.bu arada kesin kayıt yaptırabilirmiyim ona göre planlama yapacağım gelecekle ilgili teşekkür ederim cevabınız için
 
peki dava açılırsa ne gibi bi durumla karşılaşabilirim.bu arada kesin kayıt yaptırabilirmiyim ona göre planlama yapacağım gelecekle ilgili teşekkür ederim cevabınız için

29 Yaşına kadar sorun olmadan kayıt olabilirsin. Dava açılırsa ne gibi sorunlar çıkar bilemiyorum. Bunu en kolay askerlik şubesini arayarak öğrenebilirsin. Onlar sana en net cevabı vereceklerdir.
 
Geri
Üst