AOFDestek
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 9 Şub 2011
- Mesajlar
- 5,990
- Tepkime puanı
- 24
- Puan
- 143
- Web sitesi
- www.aofdestek.net
- Şehir
- Adana
Merhaba arkadaslar acil yardiminizi istiyorum.ben 31ekim 2010da kacak durumuna dusmusum.bu sene universite sinavina girip aof 4 yillik bi bolum kazanirsam durum belgesi alip kayit yaptirabilirmiyim.ayni zamanda tecil hakkim olurmu 25 yasindayim.
Evet olacağını tahmin ediyorum. Ama hakkında yoklama kaçağı olarak dava açılabilir bilgin olsun.