Askerlik Tecil Hakında Yardımcı olurmusunuz

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan bayram06
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

bayram06

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
1 Nis 2009
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
41
Şehir
Adana
Benim Sorunum su 2005-2006 tarihinde Sınavlara girdim 3 sınıf

daha sonra 2007-2008 4 Sınıfta kaldım

2008- 2009 yıllarında Sınava tekrar gircem Bu sınavıda basarısız olursam Akserlik tecil Hakkım bitiğini Askere Gideceğimi Soylediler

Askere Gitmemek içinNe yapmam gerekiyo BU konda Bilgilendirebilirmisiniz beni?
 
Geri
Üst