Askerlik Süresi Yardım Lütfen

palarmopalermo

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
26 Ocak 2014
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
İktisat
Şehir
İzmir
arkadaşlar merhaba,

sizlere bir sorum olacak. Ben normal bir üniversitede 4 yıllık bir bölüm okurken, sınavsız ikinci üniversite olarak açıköğretim 4 yıllık iktisat okumaya başladım. açıköğretim 4 yıllık bitti geçen sene fakat normal üniversiteyi bitiremedim henüz. Sadece 4 yıllık açıköğretim bitirdiğim için askerliği 6 ay yapabilir miyim?

Ya da ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim.

Teşekkürler
 
Açık kapalı farketmez 4 yıllık bittiyse askerlik 6 aydır...
 
Geri
Üst