Askerlik konusunda yardımlarınızı bekliyorum

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan resulsen
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

resulsen

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
18 Mar 2009
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
37
Şehir
Ankara
Arkadaşlar 2 yıllık myo mezunu olduktan sonra dikeygeçişle aöf ye kayıt yaptırdım bu sene.Şubat celbinde gitmem gereken askerliğimi tecil ettirdim.Şimdi bozduracak olursam ne zaman alınırım acaba.Erken sevk isteyebilir miyim 25 haziranda son gibi şeyler duydum.Gidecek olursam dondurma imkanım var mıdır?Geldikten sonra 3. sınıfa kayıt yaptırsam mümkün olur mu.Bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum...
 
Erken sevk isteyebilirsiniz Aralık ayı için.Askerde iken devam edebileceğiniz gibi dondurup gelince kaldığınız yerden de devam edebilirsiniz.
 
yeni sisteme göre dondurmaya dahi gerek harcı yaırdığın zaman okuluna devam edebiliyon
daha önce 2 yıl üst üstte harc yatırmaz isen kaydın otomatikman siliniyodu ama yeni açıklana sistemde istediğin zaman ör. 7 sene sonra harc yatırcan o zman kaldığın yerden devam edebiliyon bu sistem 2-3 ay önce açıklana bir sistemdir bilgin olsun
 
Evet yeni açıklanan bilgilere göre kayıt silinmesi olayı iptal edildi.İstediğiniz kadar ara verebilirsiniz.
 
Geri
Üst