askerlik ile ilgili arkadaşlar kafama çok takıldı...?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan jocky
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

jocky

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
7 Eyl 2012
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
37
Şehir
Ankara
arkadaşlar ben 1991 doğumluyum, liseyi bitirdiğim ilk yıl açıköğretime kaydoldum ve iki yıl üst üste kalınca kaydımı sildirdim. bu arada da askerlik tecil ettirdim. bu sene de aöf ye tekrar kaydoldum radyo tv proramcılığına.... sormak istediğim şu bu yıl yine kalırsam radyo tv de askere alınıyor muyum yok sa kayıt yenilesem tekrar tecilli sayılıyor muyum, kendi teciliim 2014 subatta sona eriyormuş ,teşekkür ederim...
 
29 yaşını doldurana kadar tecilin devam eder ama sana tavsiyem aöf burosundan gerekli bilgileri al bazen sorunlar olabiliyor.
 
2 yıl üst üste kalınca askere almıyorlar artık. Kaydını devam ettirdiğin sürece tecilli sayılırsın ama sen genede askerlik şubesine bi uğra derim. Zamanında ben aöf ye güvendim gerek yok biz tecil ederiz dedikleri için ama askerler beni evimden aldı
 
Geri
Üst