Askerlik hazırlık sınıfını kabul ediyor mu?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan tegarut
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

tegarut

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
27 Kas 2007
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Merhaba, ben işletme 1. sınıf öğrencisiyim ama kaydımı sildirip 3. sınıftan başlamak istiyorum, 2 yıllık mobilya dekorasyon mezunuyum onun için intibak derslerini vermem gerekiyor hazırlık okumam gerektiği için askerlik engel çıkarır mı? ben 87 liyim ama şu anda 1. sınıfta 2. senem işlerimden dolayı okula pek ağırlık veremiyorum dgs ile hazırlığa kaydolucam askerlik hazırlık sınıfını kabul ediyor mu? Cvplarınız için şimdiden teşekkürler...
 
Merhaba, ben işletme 1. sınıf öğrencisiyim ama kaydımı sildirip 3. sınıftan başlamak istiyorum, 2 yıllık mobilya dekorasyon mezunuyum onun için intibak derslerini vermem gerekiyor hazırlık okumam gerektiği için askerlik engel çıkarır mı? ben 87 liyim ama şu anda 1. sınıfta 2. senem işlerimden dolayı okula pek ağırlık veremiyorum dgs ile hazırlığa kaydolucam askerlik hazırlık sınıfını kabul ediyor mu? Cvplarınız için şimdiden teşekkürler...

hazırlıkta okuyan öğrencilerin askerliği tecil ettirmesi mümkün değil.
 
yapacakların;
1. si hemen şimdi kaydını sildir yarın bile geç olabilir.(kağıdını askeryey götür ve 2 yıl tecil hakkı kazan)
2.si kayıt zamanı gelince dikey gecıse basvur.

hazırlık okuyacağın için tecil hakkın olamaycağından yapacağın tek sey kaydını sildirip 2 yıl tecıl hakkı kazanmak.
 
Hazırlık sayılmıyor malesef.
 
Geri
Üst